Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ Α΄ΑΘΗΝΑΣ

Μιά ελάχιστη προσπάθεια συμπαράστασης και υπεράσπισης των δικαιωμάτων των παιδιών μας

απο το ιστολόγιο της Νέλλης


ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ Α' ΑΘΗΝΑΣ
ΜΕΡΟΣ Β'
Προς την Υπουργό Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Κυρία Άννα Διαμαντοπούλου
Προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής
Κύριο Παρασκευά Γιαλούρη
Προς την Διευθύντρια του Α' ΠΥΣΔΕ Αττικής
Κυρία Πολυξένη Ζαβού-Ράδου
Προς όλα τα μέλη του ΠΥΣΔΕ
Προς όλους τους Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες των Καθηγητών
Προς όλους τους Εκπαιδευτικούς
Προς όλους τους Γονείς
Προς όλους τους Μαθητές
Προς κάθε ενδιαφερόμενο
Έχω την χαρά και την τιμή να είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμν. Ν. Φιλαδέλφειας.
Παίρνω το θάρρος να σας γράψω ζητώντας τη βοήθειά σας για ένα θέμα, που μας καίει όλους πολύ, τις κρίσεις των διευθυντών.
Στο καταταλαιπωρημένο σχολείο μας που υπέφερε από δεινά τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία είχαμε την τύχη, μετά τις κρίσεις του 2007, να έρθει μια Διευθύντρια, η κυρία Μαρία Χατζηιωάννου, που κατάφερε το ακατόρθωτο: Από αχούρι, με μορφή εγκαταλελειμμένου, ξεχαρβαλωμένου αναμορφωτηρίου να το μετατρέψει σε σχολείο- αγκαλιά για όλα τα παιδιά.
Το σχολείο μας δεν είχε τίποτα σωστό. Ηταν όλα ξεχαρβαλωμένα, δεν παρείχε ούτε τα στοιχειώδη και επιπλέον λειτουργούσε και υπό ένα καθεστώς τρομοκρατίας και χαφιεδισμού. Τα παιδιά έκαναν συνεχώς καταλήψεις διεκδικώντας τα αυτονόητα. Μέχρι και το βάψιμο των αιθουσών το κάναμε οι γονείς κάποιες Κυριακές.
Και ήρθε αυτή η γυναίκα και έβαλε τάξη σε όλα, μα κυρίως έβαλε αγάπη.
Και το σχολείο μας έγινε αυτό, που έπρεπε να είναι τα σχολεία όλου του κόσμου.
Μια κυψέλη δημιουργίας και αγάπης.
Τέρμα τα προβλήματα, τέρμα η παραβατικότητα, τέρμα οι καταλήψεις.
Τα παιδιά ξεκίνησαν δράσεις και προγράμματα, που θα ζήλευε και το καλύτερο ιδιωτικό σχολείο.
Τα παιδιά αγάπησαν αυτήν, αγάπησαν τα μαθήματα, αγάπησαν το σχολείο τους σαν το σπίτι τους.
Το φροντίζουν. Το προσέχουν.
Και τώρα έρχεται το Α' ΠΥΣΔΕ, μ΄αυτήν την παράνομη, όπως διαβάζω, διαδικασία και τα ακυρώνει όλα.
Θέλει να μας πάρει την Διευθύντρια, παρόλο που η ίδια δήλωσε ότι δεν θέλει να μετακινηθεί, άλλωστε σε λίγο μπορεί να συνταξιοδοτηθεί, αν θέλει.
Και ερωτώ, μήπως τηρώντας τους τύπους χάνουμε την ουσία;
Ποιός ο ρόλος του εκπαιδευτικού;
Ποιός ο ρόλος του σχολείου;
Ποιός ο ρόλος όλων αυτών, που διορίζονται ή εκλέγονται για να καλύψουν θέσεις καίριες, όπως αυτές των ΠΥΣΔΕ;
Πώς τιμάται ένας επιτυχημένος Διευθυντής; Με το να τον αλλάζετε πόστο παρά τη θέλησή του;
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Διευθύντρια του ΠΥΣΔΕ και τηλεφωνικά, να της εκφράσω την αγωνία μας και την επιθυμία μας, όμως αν και κατανοώ την έντασή της και τις πιέσεις που δέχεται πανταχόθεν, δεν μπορώ να κατανοήσω την αντίληψή της, πως "οι γονείς δεν έχουν κανένα λόγο για τα παιδιά τους και ουδείς αναντικατάστατος"!!!!
Πώς μπορεί κάποιος που ασχολείται με την εκπαίδευση, να γελοιοποιεί την αγωνία ενός γονιού, εκλεγμένου στη θέση του Προέδρου του ΔΣ του Συλλόγου μας κλείνοντάς του το τηλέφωνο;
Ουδείς αναντικατάστατος, μου είπε! Μα, είμαστε όλοι ίδιοι; Δεν υπάρχουν καλοί, καλύτεροι και χειρότεροι;
Η ίδια η διαδικασία των κρίσεων δεν το αποδεικνύει αυτό;
Και αν εμείς οι γονείς δεν έχουμε λόγο για το καλό των παιδιών μας, τότε ποιός έχει;
Το άρθρο 3 της χάρτας για τα δικαιώματα και τα καθήκοντα των γονέων της ευρωπαϊκής κοινότητας, ορίζει πως:
"ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΤΑΙΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ."
Και το άρθρο 8:
"ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΉ ΤΟΥΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΤΑΤΑΙ ΕΝΕΡΓΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ."
Και ναι, η Διευθύντριά μας είναι αναντικατάστατη!!!
Μα και όλα τα σχολεία θα αναστατωθούν με τις μετακινήσεις στη μέση της χρονιάς. Από τη μια η γρίπη, από την άλλη οι καταλήψεις, τώρα συμβαίνει και αυτό, τί θα πάρουν τα παιδιά από τη φετινή χρονιά; Γιατί δεν έγιναν οι κρίσεις το καλοκαίρι, που μας πέρασε ή γιατί δεν γίνονται το καλοκαίρι που θα έρθει;
Γιατί δεν ζητάτε εκ νέου δηλώσεις προτίμησης σχολείων;
Οι προτιμήσεις των υποψηφίων είναι φυσικό να έχουν αλλάξει σε αυτά τα δυο χρόνια. Γιατί έγινε καταμέτρηση μορίων χωρίς δηλώσεις; Και οι συνεντεύξεις τι νόημα είχαν;
Σας παρακαλώ λοιπόν θερμά, βοηθήστε μας να κρατήσουμε τη Διευθύντριά μας!
Μην αφήσετε να αναστατωθούν τόσα σχολειά στο μέσον της χρονιάς!
Αφουγκραστείτε τις αγωνίες των γονιών!
Τις επιθυμίες των παιδιών!
Αυτά είναι το μέλλον της Ελλάδας.
Πάρτε τα στα σοβαρά!
Ας μην χάνουμε την ουσία και ας δούμε το θέμα προς όφελος των παιδιών μας.
Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Kηδεμόνων του 3ου Γυμν. Ν. Φιλαδέλφειας

19 σχόλια:

Γκιωνης είπε...

. Καλημέρα σε όλους !

. Θα προτιμούσα κάθε ένας να ανέβαζε μιά δική του ανάρτηση. Έτσι θα ήταν ελεύθερος να βάλει την δική του οπτική γωνία,το δικό του χιούμορ, την δική του Οργή.

. Παρ' όλα αυτά θα προσπαθήσω να κάνω ένα πιό σύντομο κείμενομε παραπομπές στις δύο σχετικές αναρτήσεις τής logia, που μπορεί να είναι η βάση όπου θα στηριχτούν όσοι δεν έχουν χρόνο να αρχίσουν μιά δική τους ανάρτηση. Θα το στείλω στην logia και στο "ξωτικό" πρίν για να το δούν και το εγκρίνουν-συμπληρώσουν-ανατρέψουν μέχρι το βράδυ. Από εκεί μπορεί να δημοσιευθεί ως τελικό βασικό κείμενο και ας το πάρει ο καθένας να το χρησιμοποιήσει με τον δικό του τρόπο.

. Προτείνω η ημέρα τής κοινής ανάρτησης-διαμαρτυρίας-πρόσκλησης-για-επίλυση, να είναι η Κυριακή, για να προλάβουμε να ενημερώσουμε περισσότερο κόσμο. Αυτό είναι που πρέπει να γίνει η κύριά μας δουλειά για τις επόμενες ώρες ! ! !

. Να ενημερώσουμε ΟΛΟΥΣ όσους ξέρουμε ( ιστολόγους, φίλους στο Facebook, δημοσιογράφους, πολιτικούς ) για το θέμα και για την "Ημέρα Κοινής Ανάρτησης"....

. Δεν έχω ιδέα από twitter και άλλους τέτοιους τρόπους ενημέρωσης - κινητοποίησης. Όποιος ξέρει, μπορεί και θέλει, άς ξεκινήσει την ενημέρωση και για τα δύο ζητήματα : το γεγονός αυτό καθαυτό, και την Ημέρα Κοινής Ανάρτησης...

Γκιωνης είπε...

. πέρα από όλλα τα άλλα, δεν είναι όμορφο ( δεν βρίσκω άλλη λέξη ) που ξεκινά όλη αυτή η αναστάτωση από δύο ...άσχετες αναρτήσεις που η μιά είναι ενός ...ξωτικού που λέει για μια βόλτα στη γειτονιά τού Σύμπαντος και άλλη μιά ενός γκιώνη που ήθελε απλά να μάς θυμίσει το Νόμπελ τού Ελύτη ;

φτερό στον άνεμο... είπε...

Ξωτικούλι μου καλό, καλημερούδια!
Μη μου τρομάξεις, εγώ είμαι, η τεμπελομουλάρα! απλά εχτές τα κέφια δεν ήταν και τα καλύτερα και είπα να ξεσπάσω εκεί, και πού 'σαι ακόμα!! Το λοιπόν καλό μου ξωτικούλι, ήρθα να πάρω το κείμενο και τρέχω αμέσως να το αναρτήσω. Το διάβασα και πολύ συμφωνώ, τιμή μου να το αναρτήσω. Έφυγα!

Ευρύνοος είπε...

Καλησπέρα..
μόλις αναδημοσίευσα κι εγώ..

ξωτικό είπε...

Γκιωνης
Είναι όντως πολύ όμορφο να συμβαδίζει η ποίηση ο ρομαντισμός και η φιλοσοφία με τις πράξεις !!!
τρέχω πολύ και δεν ξέρω τι άλλο θα καταφέρω αλλά στείλε το κείμενο και βλέπουμε.εγώ το έστειλα σε όλους όσους έχω επαφή.
το χάρηκα πολύ πρέπει να σου πω και σ'ευχαριστώ και πάλι.

ξωτικό είπε...

φτερό στον άνεμο...
χαχαχα και νόμιζα πως τρελλάθηκα !!!!
σε παρέσυρε το ρομαντικό φρακτούλι κατάλαβα !!!!
καλά σου έκανε !!
φιλιά τρεχαλιτάαααααα !!!

ξωτικό είπε...

Ευρύνοος
το ελάχιστο που μπορούμε Ευρύνοε
και βλέπουμε !!
μπορεί να σκεφτούμε κι άλλα !
σ'ευχαριστούμε !!

ANAZHTHΣH είπε...

Αποστολή εξετελέστη!
Αγωνιστικά φιλιά.

logia είπε...

εκ μέρους του συλλόγου γονέων, των μαθητών και των καθηγητών του 3ου γυμν. Ν. Φιλαδέλφειας, σας ευχαριστώ όλους θερμά!!!!

ξωτικό είπε...

ANAZHTHΣH
ένα μεγάλο φιλί !!!!!!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Άφησα σχόλιο και στη logia, ενημερώνω κι εσένα ότι το ανάρτησα κι εγώ στο μαμούφι.

Μακάρι κάτι να βγει!

φτερό στον άνεμο... είπε...

Μη γελάς, ΜΗ ΓΕΛΑΣ!!!!! Αχ ξωτικούλι, πώς να με πω δεν ξέρω!!! Τι στο καλό να κάνω, καλά, πάντα μπερδευόμουν εύκολα είναι αλήθεια, αλλά μέχρι και στο μπλογκόνομα;;; ΈΛΕΟΣ!! Πώς να με πω;; Άκου σκέψεις, "φτερό στο πηγάδι", "κατούρησα στο πηγάδι", "φτέρα στα κάγκελα", καγκελωτά φτερά"...άσε να μην πω άλλα γιατί είμαι σε λάθος ανάρτηση και μόλις το συνειδητοποίησα. Αμάν, ρεζίλι έγινα. Το ράβω λοιπόν, δε μίλω άλλο, καλή επιτυχία στον ΑΓΩΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ (άσχετο)

ξωτικό είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο...

τουλάχιστον να μην παιθάνουμε μουγγοί !
σ'ευχαριστούμε !
καληνύχτα σου !

ξωτικό είπε...

φτερό στον άνεμο...

χαχαχα νά'σαι καλά χρειαζόμουν απεγνωσμένα ένα χαμόγελο γλυκούλι μου !

φτερωτά κάγγελα;;; πως σου φαίνεται;;
(εμένα πάντως μου πάει γάντι ............)
γλυκιά καληνύχτα
και ΝΑΙ !! ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!!!!!
ΓΟΥΣΤΆΡΩΩΩΩΩΩΩ !!!

55fm είπε...

Ξωτικούλι μου, το έβαλα στο ιστολόγιο μου δεξιά να μείνει,και στο χαρταετό,αλλά νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε και κάτι πιο ισχυρό...
Στη διάθεσή σας, για ό,τι αποφασισθεί!
Φιλάκια

ξωτικό είπε...

50fm
είσαι γλύκα !
σκεφτόμαστε όλοι και τα ξαναλέμε !
γλυκοφιλιά !

φτερό στον άνεμο... είπε...

Σκέφτηκα κι άλλα, να συνεχίσω??? Συνεχίζω..............
τώρα με ΦΤΕΡΟ + ΛΟΥΜΠΑ (ντε και καλά να έχει φτερό δηλαδή!!!):φτερό στη λούμπα, φτερόλουμπα, λουμποφτεροτεμπελόσκυλο
ΦΤΕΡΟ + ΒΑΡΚΑ: βάρκα με φτερό, φτερωτή βάρκα, βαρκόφτερο
ΦΤΕΡΟ + ΔΙΑΦΟΡΑ: φτερό για φτερό, φτεροτσουτσουρωμαδημένη, φτερωτή βλακεία, φτερωτή αρκούδα, αρκουδόφτερο, αρκούδα με φτερά, φτερά στον κόρφο μου, κορφοβούνια?,άσε,τίποτα....πάντως αυτό το φτερωτά κάγγελα που πρότεινες το κρατάω, ήτο καλό, θα επανέλθω στο θέμα άλλη μέρα,
και τώρα σοβαρεύω (ε καλά, που λεει ο λόγος...)

Θα περιμένω νέα από το μέτωπο του αγώνα.......ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ να πούμε πόσο ωραία θα ταν....

ξωτικό είπε...

φτερό στον άνεμο
Bιβίκι μου καλό
πόσο σε χαίρομαι δεν λέγεται !!
Εγώ πάντως λέω πως είσαι....
ΦΤΕΡΟΛΟΥΚΟΥΜΟ !!!

έρχομαι απο 'κεί να δω τι έχεις σκαρώσει (γ μ ..τις απουσίες μου!!)

φτερό στον άνεμο... είπε...

........ΦΤΕΡΟ + ΛΟΥΚΟΥΜΙ: φτερολούκουμο, λουκουμόφτερο, τρώγε λουκούμια κανε φτερά......

ΦΤΕΡΟ + ΠΟΤΑΜΙ: φτερό στο ποτάμι, πάπια στο ποτάμι, πάπια γεμιστή, παπάκι με φτερά πάει στην ποταμιά...........

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΞΩΤΙΚΟΥΛΙ ΜΟΥΥΥΥ, ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ